завдання на літо

Шановні батьки, пам’ятайте, що літні канікули для дітей – ще можливість набратися нових сил, оздоровитися, закріпити набуті в школі знання і використовувати їх у домашніх умовах. Психологи рекомендують вам дотримуватися основних правил на канікулах:



P організуйте для вашої дитини правильний розпорядок дня (режим)
P дотримуйтесь його кожного дня
P забезпечте щоденний активний відпочинок на свіжому повітрі
P створіть щоденну навчальну годину, виберіть постійний час і повторюйте навчальний матеріал
P постійно говоріть із дитиною (контролюйте вимову та правильність слів)
P спостерігайте за поведінкою дитини, якщо в неї виникають труднощі допомагайте їх вирішувати, підтримуйте
P поважайте дитину, як особистість
P мамам рекомендується проводити окремі бесіди з дочками, а татам – із синами, з виховання в них правильної поведінки з особами протилежної статі.

Завдання на літо  2 клас
СПИСУВАННЯ
1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.

2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.
3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.
Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

ДИКТАНТИ
1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.
2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)

Завдання:
Записати слова, поділивши їх для переносу:
Знання, гайка, огірок, бур’ян.
Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.

3.До поданих слів дописати власні назви.
Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .

4. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                                
Берізка
     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.
Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

5. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.
З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.

6. 1. Вставити пропущену букву «щ»:
*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,
А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!
2. Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 

7.1.Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.
Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .
( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).
8. До кожного слова додати назву дії.
Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).

9. До кожного слова підібрати ознаки.
Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).
Підкреслити односкладові слова.

10. СписатиПоділити слова на склади.
Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.
11. Списати. Визначити наголос.
Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.
Підкреслити слова, які не можна переносити.

12. Списати. Поділити слова на склади.
Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.

13. Списати. Підкреслити спонукальне речення.
Чистота – запорука здоров’я. Мийте руки з милом.
Хлоп’ята наловили в’юнів у Дніпрі.
Діти гралися на подвір’ї біля високої грушки.
Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.

14. Дібрати слова, протилежні за значенням:
Зайти -   вийти                             Заснути –
Дозволити -                                  Говорити –
Загубити -                                    Сміятися –
15. 1.Списати
Ластівка
Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.
У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
Тестові та практичні   завдання  для перевірки засвоєння знань  з української мови   у 2 класі.

ТЕМА .   МОВА І МОВЛЕННЯ
1.  Для чого людям потрібна мова?
а) для читання   б) для письма   в) для спілкування
 
2.  З чого складається наше мовлення?
а) зі слів   б) з речень  в)  з букв
 
3.  Яким буває мовлення?
а)усне   б)усне і писемне    в) писемне
 
4.*  Якими словами ми вітаємось
а)  будь ласка б) добрий вечір, добрий день, доброго ранку в)щасливої дороги
 
 Де треба говорити пошепки?
а) у полі   б) у бібліотеці   в)  на перерві

 Практичні вправи
1.   Вставити потрібні літери:
Медал..., м. .кий. сусідн...му. під...м. б...ілка. Ки...в, вул...ця. д...ван. в. .разно. ч...твер, в...дмідь, в...ресєнь. за...ць, кра...ий.
 
2.      Списати текст. Поставити потрібний знак в кінці речення. Підкреслити підмет і присудок:
На лузі цвітуть ромашки    на дереві стукає дятел    в лісі жив їжачок
 
3.   Запиши у два стовпчики:    ХТО?     ЩО?
Зима, парта, учитель, клас, дитина, пенал, прочитав, червона, урок, дівчинка.
 
4.   Поділити на склади:   білий, ялинка, пальто
 
5.   Вставити потрібні літери:
...удзик, жа...воронок, завда...я, ...лень, Укр...їна, во...іуіє, хлоп...ята, ранн...го, бо...вий, ...жунглі, ...зюркотить, щ...стя, ч...довий, оз...ро, б...сокий, бері...ка, жит...я
 
6.  Запиши в алфавітному порядку:
Ліда, Галя, Ніна, Рая, Тамара, Олена
 
7.  Випиши прикметники:
Зима морозна на дворі. Замети білі на землі. Зоріють в небі ясні зорі. Заснули зайчики малі.
 
8.   Списати, підкреслити антоніми:
Знання то світло, з темряви виводить. Пустий колос догори пнеться, а повний - донизу гнеться. Ле...ко сказати, та ва...ко зробити.
 
9.   Доберіть дієслова:
До нас... лелека (з) косою (на) плечі, в...ди... (з) глека та й ... (на) спориші.    Слова для довідок:напився, сів. прийшов.
 
10.    Зміни дієслова у відповідності із іменниками. . Підкреслити прийменники.
Липа (цветуть) у липні, Учні (співає) у хорі. Книжки (стоїть) у шафі, Каченя (пливуть) до берега
 
12.  Випиши іменники в один стовпчик, прикметник - у другий:
Птах, сніговий, поле, зима, застигла, річка, пенал, білий, вчорашній, біжить, кислий.
 
13.  Списати, вставити літери. Підкреслити прикметники.
В...сняне сонце розбудило від сну мурашок. Ож...в мурашник. М...лен...кі комахи вибралися із з...мобих квартир. Вони поч...ли ремонтувати своє житло.
 
14.  Утвори прикметник:
Холод - холодний, береза - ...., зима - ......, весна - ....., праця
(чесність), пісня (народ), життя (щастя)

ТЕМА .    ТЕКСТ
1.  Що таке текст?
а)слова    б)речення    в) зв'язані за змістом речення
 
2.  З яких частин складається текст?
а)  зі слів   б)  зачину, основної частини, кінцівкі   в)  зачину, речень, слів
 
3.  Які види текстів ви знаєте?
а) текст – розповідь   б) текст – опис   в) текст - опис, розповідь, міркування
 
4. Яка мета тексту - розповіді?
а)описати щось, або когось  б)  розповісти про щось    в) довести щось
 
5.*  Визначте тип тексту
1. Люблю розглядати джерельце. Вода прозора. Дно застелене блакиттю неба. У синій глибині бачу віття сокоряни.
 а)опис    б)  міркування    в)  розповідь

ТЕМА .     РЕЧЕННЯ
1.  Що таке речення?
а) текст  б)слова  в) закінчена думка
 
2.  Що ставиться у кінці речення?
а) кома   б)крапка   в) дужка
 
3.  Як пишуться слова в реченні?
а)разом   б) окремо   в) з великої літери
 
4.  Як пишеться перше слово в реченні?
а) з малої літери   б) з великої літери    в)разом
 
5.  Які є види речень?
а) питальні   б) розповідні    в) питальні, розповідні, окличні
 
6. Що таке граматична основа речення?
а) підмет   б)словосполучення   в) підмет і присудок
 

ТЕМА .    СЛОВО
1.   Слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО? означають:
а) назву дії                б) назву предметів            в) назву ознак
 
2.   Як пишуться імена, по батькові, клички тварин?
а) з великої літери               б) з маленької літери       в) окремо
 
3.  На які питання відповідають слова, що виражають ознаки предметів?
а) хто? що?  б) який? яка? яке?  в) що зробили? що роблять?
 
4.  З якими словами в реченні зв'язуються прикметники?
а) з дієсловами          б) з іменниками                 в)     з прийменником
 
5.   На які питання відповідають слова, які означають дію предметів?
а)який?   б) хто?    в) що зробив? що робить? що роблять?
 
6.   Для чого служить прийменник?
а) для спілкування   б) для читання           в) для зв'язку слів у реченні
 
7.  Як пишуться прийменники з словами?
а) разом                     б) окремо                в) з великої літери
 
8.*  Укажіть іменники:
а) бібліотекар, шофер, іграшка  б) трав'яний, жовтий   в) радіє, замерзла
 
9.*  Укажіть дієслова.
а)розмова                 б)питальний                      в)розмовляти
 
10.* Укажіть прийменники:
а) в, у, на, до             б) і, я, ми                 в) поле, він, я
ТЕМА .    ЗВУКИ, БУКВИ. НАГОЛОС, СКЛАД
1.   Скільки голосних звуків в українській мові?
а) 6                        6)8                           в) 10
 
2. Скільки приголосних в українській мові?
 
а) 10                                 б) 34                        в) 32
 
3.  Як переносяться слова?
 
а) по буквам      б)по складам    в) по звукам
 
4. Коли букви я, ю, є можуть позначати по два звуки?
а) на початку складу  б) після приголосного  в) після голосного, апострофа, на початку

 5.* Коли вживається апостроф?
а) після голосного  б) після приголосного  в) після б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї
 
6. Які слова можна перенести?
 а)весна   б) джміль  в) бурулька

7.  Які бувають склади?
а) голосні  б) наголошені, ненаголошені   в) дзвінкі
 
10.    Які букви позначають два звуки?
а) дз, дж               б )ьо               в) щ               г) йо
 
ПРАКТИЧНІ ВПРАВИ
1.     Визнач кількість звуків і букв:
Повітря: дзеркало; дощ; гаї.
 
2.  Поділити слова на склади:
 
Район: лимон; спить, Оленка.
 
3.  Встав пропущені букви:
Річеч...ка, подвір...я, зат...охкав, д...ятел, б...жоли, волос...я, сім...я, за...ць. га...ок. сер...озний, пен...ок, ...артук (х: ф), ...виля, ...утболка, ку...і, я...ірка, ...астя, бор... (щ; шч)!
 
4.  Підкреслити м'які приголосні:
День, зозуля, сльози, сміюсь, об'єднання, в хаті, люлька.
 
5.  Вкажи кількість звуків і букв:
Плащ, хвиля, ходжу, взуття, зіроньа, п'ять, грає.
 
6. Підкресли букви, що позначають приголосні звуки:
 
Соловейко, листочок, окунець.
 
7. Підкресли слова, в яких букви я, ю, є позначають два звуки:
 
Ялинка, шию, лялька, читає.
 
8. Підкреслити слова, в яких букв більше, ніж звуків: 
Життя, воджу, гаї, бруньки.
 
9.  Вставити  пропущенні літери:
Обов...язок, зна...мий, ...жміль, ...зюркотить.
 
10.  Спиши текст. Встав літери:
Зацвіли влітку лісові ...звіноч...ки. (У) кожній пелюсточці – мален.кі молоточ.ки.

11.  Спиши слова, правильно познач наголос:
Читан...я, за...ць, в...дмідь, Україна, шофер, вулиця, дятел, портфель, сантиметр, зменшуване.
 
12.  Укажи пари слів, у яких є однакові звуки:
Діти - вода; сніг - нора; дід - дятел; рука - море; голова - хліб; буряк – дерево.
 
13.    Запиши слова, в яких букв більше, ніж звуків:
Дзвінок, льодок, будяк, пудель, розбуджу

1. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.
У, чарівна, сад, осінь, наш, прийшла.
Розкішне, дерева, одягли, вбрання.
На, горобина, галявині, палає, вогнем.
У, відлітають, теплі, птахи, краї.
Від, бджілка, зимового, сну, прокинулась.
Вербою, під, виблискує, водою, джерельце.
З, прилетіли, шпаки,вирію.
2. Прочитай і спиши речення. Підкресли в них головні слова.
Сонце золотить поверхню озера. Тихенько гойдається очерет. Схилилася до води верба. Ранньою росою вмиваються квіти. У вишневому садочку соловейко щебетав. У полі розквітли великі червоні маки. Джмелі загули над квітами.
3. Прочитай. Добери назви ознак до виділених слів. Запиши поширені речення.
У нашої Мурки (який?) хвостик. (Яка?) білочка стрибала з гілки на гілку.
У шишкаря (який?) дзьоб. З-за хмари виглянуло (яке?) сонечко.
4. Спиши розподіляючи слова у чотири колонки.
Яка?                    Яке?                         Який?                          Які?
Святкове, пташине, радісний, цікава, рідна, зимова, весняний, білі, жовтий, скляний, круглий, сріблястий, весела, довга, холодний, дерев’яні, слизька, руда, рясний, м’який, дощові, мудрі, щасливий, прудкий, улюблені, темний, густий, гостроносий, тихий, тендітна, свіже, гострі.
5. Прочитай і спиши текст. Знайди і підкресли назви ознак.
Повіяв холодний вітер. Дорога була слизька. Пішов лапатий сніг. Сонце сховалося за густими хмарами. Вітер подужчав. Почалася сильна хуртовина.
6. Спиши і впізнай предмет за ознаками і допиши його назву.
Свіжий, запашний, пшеничний, смачний – це…
Дзвінка, весела, улюблена, народна – це …
Сіра, темна, велика, дощова – це …
Вузька, довга, звивиста, протоптана – це …
Сірий, прудкий, полохливий – це …
Білий, пухнастий, лапатий, холодний – це …
Блакитне, чисте, безхмарне, безмежне – це …


7. Спиши і допиши речення.
Огірок зелений, помідор ….
Стежка вузька, а дорога …
Зима холодна, а літо …
Лимон кислий, а малина ….
Калина низька, а тополя ….
Гиря важка, а пір’я ….
Кішка біла, а кіт …
Морозиво холодне, а чай ….
8. Спиши і виконай за зразком.
Один    
Багато
Стрункий олень
Стрункі олені
Міцний горіх

Дика яблуня

Глибоке море

Сонячний день

Мала крапля

Великий камінь

Гучний грім

Малий дощ

Мала дитина

Добра людина

9. Спиши речення, змінюючи слова в дужках за змістом.
За вікном цвіте (червоний) калина. На луках вітер гойдає (густа) трави. (Рясний) роса осіла на (ніжна) рослини.

1.  Приклади
8 – 2 + 7              13 – (5 + 4) 
3 + 8 – 6              8 + (15 – 7) 

2. Порівняння

5+6 …10-4


3. Задача
У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?


4. Завдання
Побудувати прямокутник зі сторонами 6см і 3см. Знайти його периметр.

5. Додаткове завдання:

Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8. 
Знайти суму 7 + а, якщо а = 9.


2 варіант

1. Приклади
9 – 2 + 6              12 – (5 + 3) 
3 + 8 – 5
             7 + (15 – 8) 

2.
Порівняння

7+7…15-6


3.Задача
На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати?


4. Завдання
Накреслити квадрат зі стороною 4см. Знайти його периметр

5. Додаткове завдання:

Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8. 
Знайти суму 7 + а, якщо а = 9.

І варіант
1.Задача
На ставку плавало 6 качок і стільки ж гусей. Скільки птахів плавало на ставку?
2.Приклади
5+9             6+5
11-4            7+9-4
7+7             15-6-5
3.Порівняння
64-14…50+5
5+8…14-9
4.Завдання
Накресли два відрізки. Довжина першого – 6 см, а довжина другого – на 2 см менша.

ІІ варіант
1.Задача
На алеї росло 7 берізок і стільки ж кленів. Скільки дерев росло на алеї?
2.Приклади
9+4             13-7
6+6             14-6-3
8+8             8+4+3
3.Порівняння
16+3…9+5
35-15…10+10
4.Завдання
Накресли два відрізки. Довжина першого – 4 см, а довжина другого – на 3 см більша.
І варіант
1.Приклади
20:5+24=            (18+18):4=
5*6-13=               (2+1)*3=
2. Задача
Мама купила на 28 грн яблук, по 4 грн за кілограм. 3 кг яблук вона віддала сусідці. Скільки кілограмів яблук залишилось у мами?
3.Порівняння
4*6   4*8-3
4. Завдання
Побудувати прямокутник зі сторонами 6см і 3см. Знайти його периметр.

5. Додаткове завдання:
Знайти третину числа 15.
Знайти чверть числа 32.
І варіант
1.Приклади
36:4+24=             (15+15):5=
2*8+48=              (2+4)*3=
2. Задача
Мама купила на 36 грн яблук, по 4 грн за кілограм. 5 кг яблук вона віддала сусідці. Скільки кілограмів яблук залишилось у мами?
3.Порівняння
4*8   4*8+4
4. Завдання
Побудувати прямокутник зі сторонами 5см і 2см. Знайти його периметр.

5. Додаткове завдання:
Знайти третину числа 15.
Знайти чверть числа 32.


І варіант
1.Приклади
2*7+10=              54:6*2=
18:6+12=             48:6*3=
28+24:6=             33-30:6=
2. Задача
Басейн відвідує 42 хлопчика, а дівчаток – у 6 разів менше. Скільки всього дітей ходить у басейн?
3.Порівняння
48:6+2…4*8                 3*7…2*9:3
4. Завдання
Побудувати прямокутник зі сторонами 8см і 5см. Знайти його периметр.

5. Додаткове завдання:
Обчислити значення виразів:
а+а*4, якщо а=6
а:4+а, якщо а=8
ІІ варіант
1.Приклади
2*6+18=              54:6*3=
48:6+22=             16+5*5=
33+54:6=             80-32:4=
2. Задача
Басейн відвідує 45 хлопчиків, а дівчаток – у 9 разів менше. Скільки всього дітей ходить у басейн?
3.Порівняння
3*7…48:6+2                 4*8…36:4*3
4. Завдання
Накреслити квадрат зі стороною 6см. Знайти його периметр

5. Додаткове завдання:
Обчислити значення виразів:
а+а*4, якщо а=6
а:4+а, якщо а=8
І варіант
1.     Приклади
9+9*8=                                   90-64:8=
6*(22-18)=                             54:6-72:9=
2.      Задача
В магазин привезли 15 ящиків печива, цукерок – на 25 ящиків більше, а халви – в 5 разів менше, ніж цукерок. Скільки ящиків халви привезли в магазин?
3.     Порівняння
56:7….40:5                            64….45-3
4.     Завдання
Накреслити один відрізок 10см, а інший – у 2рази коротший.
5.     Додаткове завдання
Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35.
Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6. 

ІІ варіант
1.     Приклади
7+9*9=                        5*(90-83)=
60-72:9=                       81:9-54:6=
2.     Задача
У перший день учні підклеїли 35 книг,у другий-на7 книг більше, а в третій день - у 6 разів менше,ніж у другий. Скільки книг учні підклеїли в третій день?
3.     Порівняння
27:3….54:9                            19-4…..44
4.     Завдання
Накреслити один відрізок 5см, а інший – у 2рази довший.
5.     Додаткове завдання
Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35.
Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6. 

ВЧИТИ ТАБЛИЦЮ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
Читання
1.          Прочитати 10 оповідань, або казок українських письменників. Свої враження записати до щоденника читача.
2.          Прочитати 5оповідань, або казок зарубіжних  письменників. Свої враження записати до щоденника читача.
3.         Вивчити напам’ять 5 віршів, 5 скоромовок, 5 прислів’їв .

4.     Техніка читання(2 рази на місяць) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий